You are not logged in.

1993 Haro DV8 resto/custo progress

#26 2011-12-26 6:26am

Aulton
Museum Addict
From: Wolverhampton, UK
Registered: 2010-03-15
Posts: 2030
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Awsome bike


Ban Facebook... Save The World!
Everybody comes to a point in there life when they want to quit, but it's what you do at that moment that determines who you are. See i don't want to hear from people that tell me success is easy, i want to hear from the people who fought it out, who went all twelve rounds with life and got to the other side.

Offline

 

#27 2011-12-26 1:19pm

lk_97
Post Restriction
From: United Kingdom
Registered: 2011-08-21
Posts: 78
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Awesome! What's with all the Clubhomeboy stickers? smile

Offline

 

#28 2011-12-26 4:34pm

scooterguy
Member
Registered: 2009-05-26
Posts: 95
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Nice Haro. zero fork next?

Offline

 

#29 2011-12-26 9:15pm

Bluemutt
The Museum Prick
From: North Dakota
Registered: 2007-04-25
Posts: 689
Website
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

dang, yet another amazing build


( Never under estimate the predictability of stupidity )

Offline

 

#30 2014-04-13 12:22am

Kuwcru
Intermediate
From: Bloody Australia Mate
Registered: 2009-06-29
Posts: 331
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

that has come together sweet as...cool


Please Don't Forget to leave feedback for me as I do not forget to leave feedback for you...Cheers...Tim

Offline

 

#31 2014-04-22 1:18pm

hooligan4130
"She Loves My 24inches"
From: Blythe, CA
Registered: 2012-01-07
Posts: 3034
Bikes: 5
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Thats amazing.  Wow I like yer style bro


09 Haro pro 24 and 96 group1 ci 24 projects commenced
80s Norco custom  cruiser build.

Offline

 

#32 2014-05-12 3:16am

Kuwcru
Intermediate
From: Bloody Australia Mate
Registered: 2009-06-29
Posts: 331
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

this is sooooooo nice it has inspired me to make my own spin off of this baby... I am thinking blue and teal....hmmmmmmmmmmmmm...maybe coral.....


Please Don't Forget to leave feedback for me as I do not forget to leave feedback for you...Cheers...Tim

Offline

 

#33 2014-05-12 3:43am

Kuwcru
Intermediate
From: Bloody Australia Mate
Registered: 2009-06-29
Posts: 331
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

HaaHaHa what a shit job...but you get the idea

http://imageshack.com/a/img838/3057/7c5r.jpg


Please Don't Forget to leave feedback for me as I do not forget to leave feedback for you...Cheers...Tim

Offline

 

#34 2015-06-25 4:13pm

PARCELPOX
For Sale Restricted
From: YORKSHIRE,ENGLAND
Registered: 2013-05-30
Posts: 127
Bikes: 3
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Nice dv8... And can you tell me the colour codes for the orange and yellow fade dv8?  The haro dv8 mag?

jonathanbrook73@gmail.com

Offline

 

#35 2015-06-25 4:26pm

83dback
LUDE
From: New Jersey
Registered: 2010-09-28
Posts: 2815
Bikes: 12
Offline

Re: 1993 Haro DV8 resto/custo progress

Awesome job as usual.  big_smilecoolcool


Today is yesterday's tomorrow.  D€4L

Offline

 

Board footer