You are not logged in.

Ray makes his network television debut tonight.  RSS Feed

#1 2008-08-26 4:09pm

Rake
Pro MemberSanity Assassin
From: Marlow, OK
Registered: 2007-07-02
Posts: 4257
Bikes: 5
Website

Ray makes his network television debut tonight.

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/SLIDE1.jpg

Hi, I'm Rake Hansen for Dateline BMX's "To Catch a Schwinn Predator"

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/RakeHansen.jpg

Tonight we encounter Ray, a Michigan man with an unhealthy affinity for young Schwinns, and an apparent distrust of barbers.  Our cameras follow as he is trapped and brought to two-wheeled justice on Dateline BMX.
http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/ray2a.jpg



Ray wastes no time in making his intentions clear to the 9 year old victim:

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_milkcrate.jpg



the victim reluctantly obliges his request.

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/predator.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_soyoung.jpg

He seems to feel some remorse for his activities, but instead turns his attention to an older yet still illegal 14 year old sibling.



http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_zforce14.jpg

An image planted by Dateline BMX serves as a decoy.

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/curvestable.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_curves.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_mountrim.jpg

Ray then sends a picture of others who would like to join in intimate encounters with the victim.


http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/lookouts.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_friends.jpg

Growing ever bolder, Ray sends a suggestive photo to the victim after saying that he'd like to participate in group activities of a despicable nature.

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/transcript_oryg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/orgy.jpg

We at Dateline BMX's To Catch a Schwinn Predator have had about enough and we swoop in to nail the perp.  As he sits perplexed, your handsome host smiles to the camera and without a spoken word says "You're welcome, America."

http://img.photobucket.com/albums/v156/RakeFighter/Predator/perp_streets.jpg

Offline

 

#2 2008-08-26 4:13pm

smitche
Abides
From: Parker, CO
Registered: 2008-04-12
Posts: 651
Bikes: 5

Re: Ray makes his network television debut tonight.

lollollol

Offline

 

#3 2008-08-26 4:17pm

mikecs4life
BLACK WIDOWS, MI. FACTION
From: Detroit, MI
Registered: 2008-05-05
Posts: 2392
Bikes: 1

Re: Ray makes his network television debut tonight.

LMMFAO   THATS KILLER!! ORYG!!! LOL


If ***holes could fly, this place would be an airport.

Offline

 

#4 2008-08-26 4:18pm

bmxbuilder
Banned
From: Surrey, B.C. Canada
Registered: 2007-12-04
Posts: 1245

Re: Ray makes his network television debut tonight.

WTF??? Thats crazy, i feel like I just watched actual tv show!!


SAVE A LIFE. BE AN ORGAN DONOR. IF IT WERE NOT FOR A DONOR I WOULDN'T BE HERE TO BUY YOUR STUFF !!

Offline

 

#5 2008-08-26 4:18pm

ToneCapone
Air-Jordan Fan
From: Illinois
Registered: 2007-01-25
Posts: 681
Bikes: 9

Re: Ray makes his network television debut tonight.

LMFAO!!!! That is some funny stuff ....... lollollollollollol


Year Long Project. 1985 Toyota Corolla AE86 Gts ground up restoration.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v90/GtsTone23/Picture009-1-1-1.jpg[/img]

Offline

 

#6 2008-08-26 4:21pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

What the hell rake?

you are demented. lmao. yikes

Hahaha good one.

wow... i dont know what to say..

Whats your photobucket? I have to get you back now.

Offline

 

#7 2008-08-26 4:22pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

"and an apperant disturst of barbers". Haha.


Yeah. Your right.

Offline

 

#8 2008-08-26 4:23pm

Rake
Pro MemberSanity Assassin
From: Marlow, OK
Registered: 2007-07-02
Posts: 4257
Bikes: 5
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

schwinnstingray1964 wrote:

What the hell rake?

you are demented. lmao. yikes

Hahaha good one.

wow... i dont know what to say..

Whats your photobucket? I have to get you back now.

Photobucket?  I store my online photos in the hollow tree of the Keebler elves.  Good luck getting past security on that squeaky Schwinn!  cool

Offline

 

#9 2008-08-26 4:25pm

Hobbes12
AdminDon’t Be a Wussy!
From: Lebanon Oregon
Registered: 2007-07-02
Posts: 37571
Bikes: 37
For Sale: 1
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

lol lol lol


hobbes1278@gmail.com
Auburn Blue Max DB Dyno ELF Fit FA GT Haro Hawk Hutch JMC Mongoose National Pro Redline Roger DeCoster Schwinn SE WTP

Offline

 

#10 2008-08-26 4:44pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

Rake wrote:

schwinnstingray1964 wrote:

What the hell rake?

you are demented. lmao. yikes

Hahaha good one.

wow... i dont know what to say..

Whats your photobucket? I have to get you back now.

Photobucket?  I store my online photos in the hollow tree of the Keebler elves.  Good luck getting past security on that squeaky Schwinn!  cool

I can get to your pics. just watch.

Offline

 

#11 2008-08-26 4:49pm

Rake
Pro MemberSanity Assassin
From: Marlow, OK
Registered: 2007-07-02
Posts: 4257
Bikes: 5
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

schwinnstingray1964 wrote:

Rake wrote:

schwinnstingray1964 wrote:

What the hell rake?

you are demented. lmao. yikes

Hahaha good one.

wow... i dont know what to say..

Whats your photobucket? I have to get you back now.

Photobucket?  I store my online photos in the hollow tree of the Keebler elves.  Good luck getting past security on that squeaky Schwinn!  cool

I can get to your pics. just watch.

Yeah, it's pretty out there for you since my PictureTrail account decided to tank.  Go nuts man.

Offline

 

#12 2008-08-26 4:54pm

bmxerpete
Pro Member
From: West Palm Beach, FL
Registered: 2008-07-30
Posts: 6822
Bikes: 10

Re: Ray makes his network television debut tonight.

That was good.

Offline

 

#13 2008-08-26 4:55pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

http://i183.photobucket.com/albums/x109/nniemi91/distress_old_rake.jpg

Offline

 

#14 2008-08-26 4:56pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

"they cant make fun of you forever, just admit it, you love schwinn"

Offline

 

#15 2008-08-26 5:31pm

chemcopout
BMX Chick
From: New York, NY
Registered: 2008-06-24
Posts: 1657
Bikes: 12

Re: Ray makes his network television debut tonight.

lol lol lol lol
rake, that is by far the best laugh i have had in a looooong time! friggin sweet!!!!! lol lol lol
+1000000000000000!!


I stopped begging for help with the bike drive. If you see this and wish to donate parts send me a message. Anything and everything is accepted and appreciated smile

Sell me all your S&M parts!!!
...And go look at my S&M bikes:

Offline

 

#16 2008-08-26 5:42pm

chemcopout
BMX Chick
From: New York, NY
Registered: 2008-06-24
Posts: 1657
Bikes: 12

Re: Ray makes his network television debut tonight.

OMG dude i was laughin so hard i accidently sent you too many PM's! i kept hittin the send buttton!!


I stopped begging for help with the bike drive. If you see this and wish to donate parts send me a message. Anything and everything is accepted and appreciated smile

Sell me all your S&M parts!!!
...And go look at my S&M bikes:

Offline

 

#17 2008-08-26 5:49pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

Yeap i give props to rake for being so cool throughout this entire thing.


Weve both bashed each other, pretty bad, but i think you won.


Im calling it quits. Congrats rake.


Rake your a cool guy. thanks for not thrashing me too badly.

Offline

 

#18 2008-08-26 5:49pm

gaijin
Pro MemberResident Hutch Hater
From: Orlando, FL
Registered: 2007-04-24
Posts: 10789
Bikes: 19

Re: Ray makes his network television debut tonight.

You have way too much free time, Alex.


avatar photo copyright 2012 asklite

Things I need:  Chrome MX-900s and Tech 3 (rear), 1st or 2nd gen finned Mathauser pads with original hardware.

Offline

 

#19 2008-08-26 5:49pm

bmxghostrider
Pro Member
From: Washington
Registered: 2007-07-24
Posts: 3650
Bikes: 10
For Sale: 6
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

Good to see Schwinn has a sense of humor. Nice job Rake.. That's some funny stuff..

Offline

 

#20 2008-08-26 5:50pm

07CARRERA
Mr. Haro Master
From: Florida
Registered: 2008-03-21
Posts: 3845
Bikes: 17
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

Too $ucking hilarious!!!!!!!!!!!!!!! lol


U.S. Army Reserve
SGT, 31B20
Military Police

Offline

 

#21 2008-08-26 5:50pm

schwinnstingray1964
For Sale Restricted
From: Marine City, MI
Registered: 2007-12-01
Posts: 3624
Bikes: 8
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

bmxghostrider wrote:

Good to see Schwinn has a sense of humor. Nice job Rake.. That's some funny stuff..

Yep its the only sense that counts.

yeah rakes got some skill.

Offline

 

#22 2008-08-26 6:00pm

x50crackerjack
Expert
From: Foxboro, MA
Registered: 2007-07-31
Posts: 668
Bikes: 30

Re: Ray makes his network television debut tonight.

THAT WAS ABSOLUTLY HILARIOUS!
good job rake
and schwinn you got props for being a good sport


restore and ride, that's what bikes are for

Offline

 

#23 2008-08-26 6:04pm

FU
Museum Addict
From: UBE
Registered: 2007-08-13
Posts: 1688

Re: Ray makes his network television debut tonight.

Some much needed comic relief. Hee-larious!


2 82 Kuwahara  ET(1kz) ,84 Kuwahara Lazer lite(st.),86 Haro Master, 87 GT Performer,88 Haro Sport,94 Haro Sport,95 Haro Shredder,97 Hoffman Condor,97 haro blammo, 98 Haro Blammo,99 Supra dlx, 01 Haro Mirra,04 Haro Mirra Pro,05  haro Sport, 05 Premium Team Mutt, 06 Nyquist Custom, 07 Haro Forum Pro,08 Premium Duo,09 Premium LowPez LT 09 low pez,10Premium 2017 Haro Sport 2017 Haro Zebra

Offline

 

#24 2008-08-26 6:18pm

trktwo
Nature boy
From: Biloxi, MS
Registered: 2008-05-24
Posts: 2540
Bikes: 4

Offline

 

#25 2008-08-26 6:21pm

07CARRERA
Mr. Haro Master
From: Florida
Registered: 2008-03-21
Posts: 3845
Bikes: 17
Website

Re: Ray makes his network television debut tonight.

It's a good idea to have TV shows like this. It brings people like this out in the open. I had no idea Ray was a Schwinn molester. I wonder how many more like him are out there?
It's scary I tell ya! Scary! yikes

(Name withheld)


U.S. Army Reserve
SGT, 31B20
Military Police

Offline

 

Board footer

View Cart →